Translate

2013. április 27., szombat

Álmok útján / 16. fejezet



Sziasztok!
Igen tudom, hogy késtem majdnem egy egész hetet, de Isten látja lelkem nem volt időm semmire. Tanulás hétvége jó idő és satöbbi. Próbáltam normálisan megírni a fejezetet úgy, ahogyan elterveztem. Nem biztos, hogy jól sikerült. Kérlek szépen titeket, hogy ha van egy kis időtök, akkor írjatok véleményt. Tudom, hogy nincsen senkinek ideje felőlem, most hogy itt a jó idő, de a chet-be is írhattok, nyugodtan az még rövidebb idő alatt megvan. Egy szó mint száz sajnálom hogy késtem a fejezettel remélem elnyeri mindenki tetszését!
Puszi Petra
"Minden ember gyári hibás. Én is, te is. Azt hiszed, te nem vagy "hülye"? Mégis szeretlek. Abban a hatalmas zsákban, amelyet a lelkemben nyitottam neked, minden rossz tulajdonságod belefér. Reggelig tudnám sorolni, mi miatt nem vagy szeretetre méltó. Mégis szeretlek!
Müller Péter 
A könnyeim megállás nélkül potyogtak elmaszatolva a sminkem és összekenve a ruhám. Nem győztem arcomat törölgetni a már agyon használt papír zsebkendőbe, miközben azt vártam a taxi hátsó ülésén, hogy végre megérkezzünk. Már azt sem tudtam mit kezdjek magammal mikor a kocsi lecövekelt a ház előtt. Mintha lassított felvételre lettem volna állítva, kikászálódtam az autóból kifizettem a fuvart és beléptem az épületbe. Egyedül éreztem magam a sötétben. Egyedül voltam elárulva és összetörve. Nagy nehezen előhalásztam a táskámból a kulcsokat és megindultam fölfelé. Nem sok mindent láttam a halvány pislákoló fényben és a látásomat a folyamatosan csorgó könnyeim is zavarták. Remegő kézzel lassan bedugtam a kulcsot a zárba, ami hangos kattanással nyílt ki. Kezem a kilincsre helyeztem és óvatosan lenyomtam azt. A lakásba belépve szörnyű érzések fogtak el, emlékek hada ostromolta elmémet és ott ahol voltam a padlón rogytam össze. Szörnyen érzetem magam. Szerettem és megbíztam Zayn-ben erre ő az első adandó alkalommal hátat is fordított nekem és becsapott. Pár perc múlva a telefonom csörgésére riadtam. A kijelzőt nézve nem akaródzott felvennem, de mégis a zöld gombot választottam.
- Mit akarsz? – csendes hangom élettelen volt, de a vonal túlsó végén még így is hallották.
- Kicsim hol vagy? Téged kereslek azt mondta Cassie hogy rosszul voltál és elmentél! - a háttérben hangos zene üvöltött és rájöttem Zayn a többiekkel van.
-  Nem érdekel, láttalak, láttam a képet, amin, kézen fogva andalogtok este Perrie-vel. Legyetek boldogok engem pedig mindenki fejtsen el. – meg sem várva a választ bontottam a vonalat és a telefont jó messzire elhajítottam. Nem érdekelt semmi és senki. Feltápászkodtam a padlóról és elindultam a szobám felé. Nem volt bennem semmi erő, de próbáltam minél hamarabb megszabadulni a ruháimtól. Amint ez sikerült bemásztam a fürdőbe és belenéztem a mosdókagyló fölött lógó hatalmas tükörbe. Rettenetes látvány fogadott. Kisírt könnyel teli vörös szem, amit sötét karikák kereteztek. Meguntam ennek a csődtömegnek a bámulását így beálltam a zuhanykabinba és magamra engedtem a jóleső forró vizet. A vízcseppek bizsergették a bőröm, ahogyan végig szánkáztak a hajamon, a vállamon, a hátamon. Viszont amikor becsuktam a szemem akarva akaratlanul is megjelent előttem az arca a szépen ívelt telt ajkai, ahogyan megcsókolt, ahogyan finoman átölelt. A vicces beszólásai az igyekezete mikor szomorú voltam és fel akart vidítani. Mikor végeztem magam köré tekertem a hatalmas pamut törölközőt és kilépdeltem a szobámba. Nagyon késő lehetett, de nem voltam fáradt és ilyen idegállapotban nem is tudtam volna aludni így leültem a laptopom elé és netezni kezdtem. Megnéztem az e-mail-jeim és döbbenten olvastam a sok üzenetet. Mind Zayn-től jött.
" Szeretlek csak te vagy nekem!"
" Kérlek beszéljük meg, nem hagyhatod hogy ez az egész csak egy rossz félreértés miatt véget érjen! "
" Azért találkoztunk, hogy megbeszéljünk, mindent csak téged szeretlek senki mást. Ha még egy kicsit is bízol bennem, akkor most kinyitod az ablakod és kinézel." 
 Hitelen azt sem tudtam ez micsoda, de amint elhúztam a függönyt és kinéztem az ablakon minden a helyére került. A füvön sok kis mécses égett szív formát alkotva aminek a közepén Zayn állt, egy hatalmas csokor vörös rózsával. A könnyeim ismét megállás nélkül hullani kezdtek.
- Mindenem a tiéd, mindenem neked adtam, kérlek, ne hagyd, hogy ez az egész véget érjen, csak azért mert a múlt mindig bekavar. Beszéljük meg mindent elmondok, csak kérlek, ne hagyj el.  – csak néztük egymást egyikünk sem szólt vagy mondott semmit. Visszahúzódtam az ablakból és valami normális ruha után keresgéltem. Magamra aggattam valami elfogatható göncöt és lefelé rohantam a kis udvarra. Szegény Zayn azt hihette nem érdekel, amit mondani akar és már majdnem el is ment, de még idejében elcsíptem. Amikor rám nézett a szemei felcsillantak és majdnem meg is csókolt, de én nem akartam így csalódottan elhúzódott.
- Nem bízol bennem igaz? – csalódott volt az arckifejezése, de mikor nem reagáltam inkább nem is firtatta a témát.
- Elmondod mi volt? – nem akartam veszekedni, látszott rajtam hogy megviselt a dolog, de próbáltam erősnek tűnni kisebb nagyobb sikerrel.
- Persze de nem mennénk inkább fel?
- Ne haragudj, de én most szeretném hallani. – akaratos szinte már hisztérikus kitörésem meglepte, de szót fogadott és elkezdte mesélni a történteket.

- Reggel a srácokkal leültünk beszélgetni és felhozódott a Perrie-Zayn-Janel téma is. Próbáltuk kitalálni hogyan lehetne leállítani a csajt és végül is mindenki azon a véleményen volt, hogy le kell ülnöm Perrie-vel és meg kell beszélnem vele ezt az egész mizériát. Dolgoztunk, elment az idő és elfelejtettem szólni neked, de Harry biztosított a felől, hogy nem fognak egyedül hagyni, és, hogy majd megyek utánatok, de kicsit elhúzódott a beszélgetés. Beültünk egy étterembe és megkérdeztem tőle, hogy miért csinálja ezt az egészet persze adta a hülyét az elején, hogy ő nem tudja, miről beszélek, de aztán sikerült megtörni. Sajnálkozott persze meg minden, de végül is kilyukadtunk ott, hogy ő újra akarja ezt az egészet kezdeni.
- És, te szeretnéd újrakezdeni ezt az egészet? – kétségbe voltam esve, de tudtam, ha őt választja, bele kell törődnöm.
- Légy szíves had mondjam végig! – miközben ezt mondta óvatosan megfogta a kezem és megszorította azokat. Nem akartam elhúzódni, sőt rá akartam magam vetni, de nem tehettem ezért inkább hagytam had folytassa tovább.
- Nos ott tartottam, hogy azt mondta szeretné újra kezdeni és mindent megígért, hogy megváltozik és még a csillagokat is lehozta volna az égről szerintem, de leállítottam, úriember módjára elmondtam neki hogy nem szeretem és hogy nekem csak te vagy és nem akarom újra felmelegíteni a „káposztát”. Te kellesz nekem értsd meg Janel kérlek, ne csináld ezt velem. A legjobb barátod a szerelmed vagyok, tudom milyen vagy. Ha lehetséges már ismerjük egymást kitéve betéve. Nem akarok mást, nem akarok senkit, csak téged. – eddig bírtam. Éhes ragadozóként vetettem rá magamat és csókoltam addig, amíg csak bírtam levegő nélkül. Amikor zihálva eltávolodtunk egymástól mélyen a szemembe nézett. – Szeretlek!
- Én is szeretlek Zayn Jawadd Malik, mindennél jobban. – perceken keresztül csak öleltük egymást. Végül csak sikerült felérnünk a lakásba. Barátom amint becsukódott mögöttünk az ajtó megragadta a derekamat és felkapott az ölébe. A hirtelen támadástól megszédültem és hányingerem lett. - Zayn tegyél le, lekérlek! – a hangom nem volt valami fényes. Le is rakott, de a lábamon nem bírtam megállni.
- Mi a baj? – kétségbeesett arca láttán kuncognom kellett.
- Semmi csak fáradt vagyok nagyon, és ez a nap kimerített. Itt alszol vagy szeretnél hazamenni?- próbáltam terelni a témát a hirtelen jött pár másodpercnyi rosszul létől. Én tudtam, hogy nem azért lettem rosszul, mert fáradt vagyok, hanem mert nem ettem, de ezt nem igazán akartam senki orrára kötni.
- Ez szerintem felesleges kérdés volt. – vigyorgott Zayn.
Lassan besétáltunk a szobámba. Én bebújtam a jó meleg puha ágyba Zayn addig bezárta a szobaajtót és elkezdett vetkőzni. Nem bírtam ki hogy ne őt bámuljam. Izmos karja, finoman kidolgozott kockás mellkasa és hasa ismét a kezeimért sikítottak, de nem akartam újra átélni a múltkori eseményeket. Sokszor átgondoltam már azokat a pillanatokat és mindig ott lyukadtam ki, hogy túl kell tennem magamat ezen az egész Sam ügyön. Mire észbe kaptam barátom már mellettem feküdt egy szál boxerban. - Min gondolkodsz annyira nagyon baby? – kezei közé fogta az ujjaim és szórakozni kezdett velük. Érdeklődve vizslatott engem mélybarna szemeivel és várta a válaszomat. 
- Semmin. Aludjunk jó? – bólintott és át is fordult a másik oldalra nekem háttal. Hirtelen azt sem tudtam mit akar ezzel a mozdulattal elérni, de én nem is akartam megzavarni így én is lefeküdtem aludni. Pár perc múlva néma motoszkálást hallottam és hirtelen két kéz tapadt derekam köré és egy izmos mellkas támasztotta meg a hátam. Mosolyogva és összebújva aludtunk el.
Másnap reggel nagyon későn ébredtem. A nap már magasan járt sugarai pedig az arcomba világítottak. Nagyot nyújtózva simítottam magam mellett végig de csak egy nagy ürességet találtam. Hirtelen felültem az ágyon és körbenéztem. A hatalmas csokor rózsám egy átlátszó vázában pihent az íróasztalomon. Mosolyogva kikászálódtam az ágyból és kiléptem a folyosóra. Finom illatok terjengtek a levegőben kávé és még valami édes. Kicsoszogtam a konyhába ahol Zayn sertepertélt nagy szorgosan. Amikor meglátott széles mosoly terült szét arcán és egy nagy édes cuppanós csókkal köszöntött.
- Szia, baby! Éhes vagy ugye? – büszkén rakta le elém a tányéron heverő palacsintákat. Magam elé húztam az aznapi pletykalapokat. Próbáltam nem feltűnően keveset enni, de mikor a kávémat kortyolgattam majdnem megfulladtam. Az egyik újságon én és Zayn voltunk címlapon. Gyorsan a megadott oldalra lapoztam és átfutottam a cikket.
„Kedves olvasóink. Az elmúlt hetekben attól volt hangos a sajtó hogy a One Direction brit banda tagja Zayn Malik és a Little Mix énekesnője Perrie Edwards szakítottak, de tegnap este ismét együtt látták őket egy étteremben. A fiatal páros egy ideig normális társalgást folytatott az étterem egyik eldugott sarkában, de az énekesnő az érkezésük után fél órával idegesen távozott. Azonban biztos forrásból tudjuk, hogy az ifjú szívtiprót nem rendítette meg annyira a szakítás, hiszen a drámai szétválást követően pár nap múlva már egy másik hölggyel látták sétálgatni. Az elmúlt időszakban pedig egyre több és több képek jelentek meg az ifjú szerelmesekről.

Az egyik napokban készült interjúban megkérdeztük Zayn véleményét erről a hírről, amiről nem mondott sok mindent, de annyit elárult jól megvannak és szeretik egymást.  Mind kiderült a lány azaz Janel Parissh felszolgálóként dolgozik egy étteremben, egyetemre jár, és jómódú családból származik. De emberek nem furcsa hogy éppen akkor lesz szerelmes mind a két bandatag Harry Styles és Zayn Malik mikor a két hétköznapi lány megjelenik? Igen bizony emberek a két énekes barátnői legjobb barátok több éve.
Talán egy előre megtervezett terv ez, hogy megkapják a hírnevet és a csillogást, vagy tényleg szerelmesek? Döntsék el önök. A rajongók véleményei megoszlanak, egyik felük úgy véli, hogy a két hölgy csak a fiúk pénzéért teszi a szépet, míg másik felük váltig állítja, igazi szerelemről van szó és örülnek, hogy a srácok boldogok. Egy azonban biztos Perrie Edward nem igazán szívleli vetélytársát. Egyre több helyen hangoztatja véleményét vetélytársával szemben. És mindehhez mit szólnak a banda tagjai? Mindegyikük úgy véli, hogy Janel és Zayn jobban összeillenek Harry pedig mióta megismerkedett Cassie Scerbo-val felhőtlenül boldog. Kíváncsian várjuk, a fejleményeket a párral kapcsolatban meddig bírja kapcsolatuk a megpróbáltatásokat."

3 megjegyzés:

  1. Szia Petra!
    Nem tudom csinálod, de minden fejezett egyre jobb s jobb, megérte plusz egy hetet várni erre a részre.
    Imádtam a párbeszédes részt.
    Tetszett Zayn találékonysága, persze hiányoltam a szerenádott hiányoltam, de anélkül tökéletes is.
    Remélem Perrie-ről többet nem hallunk! :)
    A vége pedig egyszerűen kiakasztott, de nem vártam mást egy "szenny"laptól....
    Várom a következő izgalmas részt! :)
    Puszi Cézár!

    VálaszTörlés
  2. szia petra!

    Nem értem mi a bajod a fejezettel, nagyon jó lett ,imádom ahogy írsz.Örülök hogy Zayn és Janel kibékült,bár biztos vagyok benne nem most hallunk utoljára Perriről, és Samről sem.A vége nagyon jó lett,mintha tényleg egy pletykalapot olvastam volna.Remélem kibírja a kapcsolatuk ezt az egészet, és persze ne feledkezzünk meg a Harry és Cassie párosról sem.Nagyon szívesen olvasnék egy olyan fejezetet ahol csak őket helyezed előtérbe.Csatlakozom Cézárhoz,a szerenádot én is hiányoltam,de így is remek lett.
    Várom a következő részt!

    puszi:Niki

    VálaszTörlés
  3. Szia, Petra!
    Nagyon tetszett ez a rész is. Valahogy én is reménykedtem a szerenádban, ahogyan azt a többiek is írták, de így is tökéletes volt. Perriet egyre jobban nem szeretem, sőt mondhatni gyűlölöm, de sejtem, hogy még sokszor fogunk róla hallani. Tetszik mindig, ahogyan leírod az érzelmeket és miközben olvasok, képes vagyok magam elröhögni vagy éppen nagy szemekkel meredek a képernyőre hogy istenem ez most komoly?! Bírom a vicceidet és az egész fogalmazásodat. Zaynt még mindig imádom! Várom a következő részt siess vele.
    u.i: mikor láttam hogy hétvégén nincs új rész szomorú lettem aztán megint semmi, de hidd el ez most kárpótolt mindenkit! :)
    Puszi Dórii

    VálaszTörlés